Od Aro-cd Irviny-do Irviny

-Zaklęcie z dziedziny lotu. Wzmocnione i z eliksirem pozwoli smokom poleciec na góry Alleluja. Będą prawie tak silne jak Toruk Maktro
-Co?
-Ostatni Cień. Najsilniejszy gatunek smoka. Widziałem nieraz z Libre jak byłem młody że jakaś postać w chmurach łapała smoki i zrzucała je z dużej wysokości. Jednak nigdy nie widziałem go zbyd wyraźnie. Legendy głoszą że gdy zobaczysz jego cień to będzie to ostatni widok w twoim życiu.
-Może to tylko legendy, a to był zwykły duży smok
-Nie. Był większy od wszystkich jakie widziałem we Wspólnocie i w życiu. Same jego skrzydła mają rozpiętość od 24 do 36 metrów. Mam nadzieję że znajdziemy górę z wilkami powietrza albo starego ludu wilków, a nie spotkamy Cienia.
-Ja też, a powiedz jeszcze coś o tym ludzie
-Te wilki są od nas dwa razy większe i mają sierść koloru podobnego do niebieskiego. Nie wiadomo jak się tam znalazły bo nie mają skrzydeł, a Zmory żyją tam.-powiedziałem- Lepiej zróbmy już ten eliksir
-Dobrze, ale skąd tyle o tym wiesz. Rozumiem że widziałeś tego Toruk'a, ale o tym ludzie-popatrzyła na mnie dziwnie
-To długa historia. Teraz zróbmy eliksir. Powinienem mieć wszystko.

Irvina??

Chciałam się trochę rozpisać i ta da

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

^