Od Zary-cd Athos'a-do Athos'a

-Takiego pyska nie da się zapomnieć...Rabo...
-Zara o co tu chodzi?!-zapytał mnie Athos
-To jest Rabo,przywódca watahy która zabiła moją rodzinę.
-A co wy tu robicie!-zapytałam wściekła,choć czułam przerażenie.
-Zdobyć nowe tereny,ale w szczególności...zabić...Ciebie.
Było ich tylko 3 ale i tak mieli przewagę liczebną.
-Jak zawsze nie umie grać fer !3 na 2!
-Ale mnie to interesuję.Gdzieś mam granie fer!Chcę cię zbić,i tylko to się liczy.
-Teraz nie będzie ci tak łatwo!-powiedziała Shima wyskakując zza krzaków.
-Dobra zbieramy się chłopcy.
Zamienili się w kruki  a Rabo rzekł na pożegnanie:
-Nie przejmuj się Zaro,odwiedzę cię w twoich snach-uśmiechną się szyderczo.
                                               


 Athos???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

^