Konkurs na betę!

Chciałabym ogłosić konkurs na betę. (Wilków i Smoków)

Pierwszy etap :

  • Polega na tym aby napisać opowiadanie(min 30 linijek) na temat wybrany przeze mnie. Kto napisze takie opowiadanie automatycznie kwalifikuje się do następnego etapu- Ankiety
  • TEMAT: Musicie napisać o tajemniczym świecie do którego trafiacie za pomocą wyczarowanego przez was portalu.
  • Kto będzie miał najciekawsze opowiadanie i zdobędzie najwięcej głosów w drugim etapie w ostatecznej a dostanie głos ode mnie.
Drugi etap:

  • Po napisaniu opowiadań są one umieszczane w zakładce "INFORMACJE" , a następnie odbędzie się ankieta. Trzy opowiadania(miejmy nadzieje że przynajmniej tyle ich będzie) z największą ilością głosów trafią do trzeciego etapu
  • Z pośród trzech opowiadań które dostaną się do etapu te które będzie mieć najwięcej głosów(punktów) dostanie ode mnie głos
Trzeci etap:

  • Głosowanie ostateczne. Trzy najlepsze opowiadanie dodawane są do kolejnej ankiety i odbywa się głosowanie. Wilk/Smok i jego opowiadanie z największą ilością punktów zostanie betą.

Pierwszy etap trwa do 15. 05 4014 roku. Opowiadanie(dotyczące konkursu tak to możecie do moderatorki) przysyłacie tylko do mnie(Maja666666), a ja zamieszczam je na blogu i w zakładce.

//Maja666666

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

^