Od Skiron'a-cd Glimmer-do Glimmer

Wbiegłem zziajany do jaskini. Uśmiechnąłem się do Glimmer. Zaraz po mnie do jaskini wszedł Aro, ale krokiem dumnym, spokojnym.
- Wszyscy gotowi.- powiedziałem- Możemy zaczynać, tak?- zwrociłem się do stojącego obok basiora
- Tak. Chodźmy.- skinął
Podniosłem Lutec’a, a Glimmer wzięła Lani’ego. Poszliśmy na jedno z większych wzniesień na terenie wspólnoty. Aro zmierzył wzrokiem wszystkich zebranych, pośród których panował zgiełk i zamieszanie.
- Wszyscy są.- oznajmił ściszonym głosem
Rzuciłem spojrzenie w stronę tłumu. Od razu zauwżyłem w nim moją ukochaną, Clove. Uśmiechnąłem się do niej i westchnąłem w duchu. Ale ja mam szczęście, pomyślałem, Mam ukochaną, przyjaciółkę i dwa szczeniaki pod opieką. Na wszystkich mogę liczyć i wszystkim ufam. Lepiej trafić nie mogłem...

Glimmer?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

^