WADERY


"Potencjał chaosu można wykorzystać, a gdy tylko wykorzystamy go prawidłowo, chaos przestaje być chaosem."

Ingreed
Ingrid - możesz mówić jej In.

Wiek: 3 lata
Płeć: wadera
Stanowisko: Główny Strateg Wojenny
Cechy charakteru: Ingreed jest waderą raczej cichą, wiecznie zamyśloną. To wadera zorganizowana, zawsze przygotowana. Każdy jej ruch jest dokładnie przemyślany. Jest lekko nieśmiała. Opiekuńcza i kochająca wilczyca. In jest delikatna, lecz nie chodzi tu o siłę fizyczną - łatwo ją urazić, potrzebuje ciepła drugiego wilka. Jest zabójczo inteligentna, a cała jej siła skupiona jest w jej oczach, którymi to rzuca iluzję lub kontroluje sny. Kiedy straci wzrok, straci moce. Zawsze stawia na przemyślany plan, szybkość i zwinność, pamiętając również o oczach. Mało je, jest wytrzymała, a to wszystko dzięki dwuletniej wędrówce, którą przebyła w samotności. Nie boi się bólu fizycznego. Jest waderą odważną, ale nie jest pewna siebie. Czasami brak jej zdecydowania, motywacji i entuzjazmu. Potrzebuje wsparcia, a kiedy je otrzyma, będzie niezwyciężona. 
Partner: Szuka, chociaż bez przesadnego entuzjazmu. 
Żywioł: Sny, Iluzja
Moce:
*Wpływanie na zarówno własne jak i cudze sny
*Wywoływanie iluzji, tworzoną przez nią samą - jest to w pewnym stopniu "inny wymiar", który może dowolnie zmieniać
*Uleczanie swoich ran
*Telepatia - zarówno "rozmowa", czytanie w myślach, jak i zapora umysłowa (blokuje dostęp do umysłu Ingreed przez inne wilki).
Medalion: Brak.
Historia: Urodziła się z dala od watah. Żyła z rodzicami i dwiema siostrami. Kiedy skończyła rok, jej rodzina zaginęła w niewyjaśnionych okolicznościach. Tak po prostu. Spała, a kiedy się obudziła, nie było ich. Nie zostawili żadnych śladów, oprócz krwi na podłodze. Wiadome było jedno - nie odeszli z własnej woli. Przez kolejny rok swojego życia In szukała swojej rodziny, lecz na darmo. Kiedy skończyła 2 lata, zaczęła wędrować. W wieku 3 lat odnalazła Wspólnotę Nocy - dołączyła do niej bez wahania. Nie chciała już żyć w samotności. 
Upomnienia/Pochwały0/0
Rodzina: zmarli rodzice - Arven i Hawk, dwie siostry; młodsza - Rothe, i starsza - Keira.
Smok: Nie ma smoka, chociaż chciałaby mieć. 
Właściciel: Ktosicek

***


"Mimo wszystko nigdy nie wolno się poddawać i iść na przód, nie zważając na przeszkody"

Shima

Wiek: 2 lata
Płeć: Wadera
Stanowisko: Tropiąca
Cechy charakteru: Shima jest waderą przyjazną mimo wszelkiego zła które spotkało ją w jej życiu. chętnie zawiera nowe przyjaźnie i jest bardzo towarzyską i otwartą osobą. Bardzo lubi pomagać a zwłaszcza słabszym od niej. Wadera jest odważna i potrafi żyć na własną łape. Nie lubi znęcać się nad innymi. Uważa to za okrutne. Jest bardzo ciekawska co niektórych bardzo denerwuje. Nie przejmuje się zdaniem innych i żyje dalej z uśmiechem na pyszczku.
Żywioł : Lód, Powietrze
Moce:
*zamrażanie - potrafi zamrozić dowolną rzecz bądź osobę
*śnieg - może wyczarować dość dużą ilość śniegu w dowolnym miejscu
*lód - sytuacja jest taka sama jak przy śniegu
*przemiana - umie przemienić się w chłodną mgłę,człowieka lub wilka lecz pod inną postacią
*teleportacja - jeszcze się uczy teleportować ale co nieco jej wychodzi
*Shima jest jeszcze na etapie nauki więc nie potrafi wieli rzeczy których by chciała
Medalion: Magiczna Kropla z Jeziora dusz.
Partner: Nie ma
Historia: Shima nie miała łatwego życia.Gdy miała 5 miesięcy jej rodzina została zabita przez watahę Północy która zabiła też rodzinę Zary.Postanowiła szukać szczęścia na własną rękę.Właśnie wtedy spotkała Zarę.Obie miały wiele wspólnego.Sieroty,rodzina zabita przez tą samą watahę,niemające gdzie się podziać.Postanowiły traktować się jako siostry.Były razem przez kilka tygodni.Niestety gdy Zara polowała została złapana przez ludzi. Shima postanowiła udać się w góry Południa.Tam spotkała wilki lodu które nauczyły ją panować nad jej mocami o których nie wiedziała.gdy miała 1 rok i 4 mies. postanowiła że jest gotowa na samotny żywot i szukanie swojej watahy.na pożegnanie dostała jako medalion krople z jeziora dusz.By chroniła ją przed złem.Kropla może przywrócić życie.I tak rozpoczęła się jej wędrówka...po miesiącu trafiła do lasów Fuge. Gdy szła okazało się że spotkała Zarę .Ta opowiedziała jej o stadzie wilków i smoków.I tak Shima dołączyła do Wspólnoty. Pewnego dnia wybuchła wojna. Wygrali ją ale wiele wilków odeszło, w tym Zara. Shima natomiast przeszła metamorfozę. Jej sierść zmieniła się. Teraz żyją w odbudowanej watasze.
Upomnienia/Pochwały0/1
Rodzina: Nie ma
Smok: -
Właściciel: xxsmerfetka

***


"Jeżeli nie chcesz w swej pracy wycisnąć z siebie potów większych niż osoba przeciętna, nie nadajesz się na stanowisko kierownicze."

Alice de Laugvede

Wiek: 3 lata
Płeć: Wadera
Stanowisko: Opiekunka Szczeniąt
Cechy charakteru: Alice jest delikatną waderą, która stara się utrzymywać związki pokojowe z innymi wilkami czy smokami. Ma niezwykły dar przekonywania i sprawia wrażenie miłej. Tak jest. To szczera, lojalna i godna zaufania wadera. 
Mimo iż jest pokojowym wilkiem nie łatwo ją złamać. Dąży do wybranego celu. Przywiązuje dużą wagę do przyjaciół i rodziny. Jest silna psychicznie. Gorzej jej idzie walka, lecz jest bardzo sprytna, szybka i zwinna.
Posiada pewną tajemnicę. W jednej chwili z przyjacielskiej Alice zmienia się w dwulicową Morganę... 
Jest wtedy zupełnie inna. A wszystko to zawdzięcza błędowi popełnionemu w przeszłości.
Jako Morgana pragnie wiele i to natychmiast. Jeżeli nawet podporządkuje się poleceniom innych, to i tak zachowa własne zdanie. Lubi błyszczeć i olśniewać otoczenie. Żywa, pomysłowa i nieprzeciętnie ruchliwa, ma chłonny i błyskotliwy umysł, namiętność, niemniej jednak powinna uważać na swoją porywczość. Nie przejmuje się porażkami, gdyż jej poczucie odpowiedzialności dostosowane jest do tego, co dla niej wygodne. Bardzo zaborcza. Wszystko, albo nic – to jej dewiza. Wcześnie zaczęła życie uczuciowe i to dość burzliwe. Kocha posiadać i kocha to co do niej należy. Przywiązuje dużą wagę do wygodnego trybu życia, ładnego mieszkania, ciekawego urządzenia wnętrza i... mężczyzn z zasobnym portfelem. Dobrze by było, gdyby jednak wybrała kogoś ze stoicką cierpliwością, która przyda się do życia z nią we dwoje. Na ogół nie na jednym mężu poprzestaje...
Umie rozkazywać i wymuszać posłuszeństwo. W jej życiu wszystko co chwila rozpoczyna się od nowa, i nawet dojrzałość nie kładzie temu kresu... Dorosła, sprawia wrażenie, jakby posiadała wiedzę tajemną. Obserwuje świat niczym szpieg, a ma niewiarygodną pamięć.
Stwarza pozory groźnej, wybuchowej i nieustępliwej. Strach się do niej zbliżyć, jak do odbezpieczonego granatu! To choleryczka, nie licząca się ze słowami, ale o wielkim sercu. I ten temperament dosłownie zagłusza pozostałe cechy charakteru. 
Nie należy jednak zapominać, że w środku ciągle próbuje wydostać się Alice...
Partner: Szuka
Żywioł:  Materializacja, Iluzja
Moce:
*Związane z żywiołami
*rozmawia ze zwierzętami/ roślinami
*potrafi w pewien sposób ożywiać rośliny (jeśli da się je jeszcze uratować)
*podstawowe prawa magii
Medalion: Kuaaf
Historia: Kiedy miała 5 miesięcy jej matka zmarła. Mała Alice nie mogła się z tym pogodzić. Byłą za delikatna, za bardzo tęskniła za swoją rodzicielką. Sprawę pogarszał fakt, że nie miała rodzeństwa. Została sama z jej ojcem w starej wataszie.... Minęło kilka miesięcy. Potomczyni Laugvede miała już rok. Udała się nocą do ich szamana. Wadera pełniąca tę służbę postanowiła spełnić życzenia młodej. Alice chciała być bardziej odporna na otaczający ją świat, na ból rozstania i wszelkie inne podobne rzeczy. Szamanka tak uczyniła. Jednak coś poszło nie tak Alice zyskała drugą osobowość i to ona byłą tą nie ulegającą na ból rozstań. Nie mogła tego cofnąć. Chciała o tym opowiedzieć ojcu, lecz ten chciał pomóc w jednej z wojen, gdzieś daleko.Opuściła watahę. Nie chciała aby ktoś ją taką widział. Pragnęła aby nikt nie wiedział, że trzyma w sobie Morganę. Po długich miesiącach tułaczki znalazła tą watahę. Nie wiedziała jednak, że okazało się iż tam walczył jej ojciec. Zginął oddając życie na Wspólnotę Nocy, do której dołączyła...
Upomnienia/Pochwały0/0
Rodzina: Ma młodszą siostrę, jednak nie wie gdzie ona jest
Smok:---
Właściciel: Maja666666
Inne zdjęcia: Jako Morgana / W wieku 2 lat

***


"Gdy się urodziłam szatan powiedział: "O ku*wa konkurencja"

Czarna Wdowa
(Arejn to jej prawdziwe imię, ale wie o tym tylko Aceiro)

Wiek: 4 lata.
Płeć: Wadera
Stanowisko: Przywódczyni Morderców
Cechy charakteru: Czarna Wdowa to spokojna wadera, bardzo trudno ją wkurzyć. Na zaczepki, dogryzania i próby wkurzenia jej najczęściej odpowiada kpiącym śmiechem lub spokojnym głosem. Lubi dokuczań i droczyć się z innymi, ale zna umiar i wie kiedy przestać. Często jest oschła, wredna i może sprawiać wrażenie iż nic ją nie obchodzi i niczym się nie przejmuje jednak w rzeczywistości jest trochę inaczej. Nie okazuje emocji takich jak strach, ból, tęsknota lub gniew. Według niej to słabości i żałosne jest pokazywanie po sobie czegoś takiego. Chodź zazwyczaj chodzi z nieodgadnionym wyrazem pyska lub szyderczym, pogardliwym uśmieszkiem i patrzy na innych morderczym spojrzeniem to lubi się śmiać i żartować. Chodź po niej tego nie widać jest ona pomocną waderą i nie zostawi nikogo w potrzebie, uważa iż osoby które porzucają innych gdy oni ich potrzebują to tchórze i nieudacznicy. W Arejn oprócz różnych znamion np. w kształcie krzyży, pająka wyjątkowe jest też to iż dorównuje wielkości dorosłego basiora i jest silniejsza od zwykłych wader i tak samo jak w wzroście siłą dorównuje dorosłym basiorom.
Partner: Brak, może kiedyś.
Żywioł: Otchłań, Zgubna Nadzieja
Moce:
*Przemiana w cień i demona.
*Blokowanie swoich myśli, nie działają na nią też iluzje i pomniejsze czary.
*Widzi w ciemnościach.
*Szybka regeneracja i duża elastyczność, giętkość.
*Przywoływanie z cienia potworów, demonów i tworzenie z niego broni.
Medalion: Brak. Radzi sobie bez żadnych "ulepszeń"
Historia: Nie pamięta swojego dzieciństwa i niektórych wydarzeń z młodości. Czasami miewa przebłyski, coś jej się przypomina, ale to tylko urywki które jak dotąd nie dało złożyć się w całość. Jednak odkąd pamięta wędrowała razem z swoim smokiem. Należała do wielu watach, uczestniczyła w wielu wojnach i widziała wiele rozlewów krwi dlatego już od pewnego czasu widok śmierci i wojen nie robi na niej większego wrażenia i nigdy nie wywołuje strachu. Gdy kiedyś wilki z innych watah nie wiedziały kim, a nawet czym jest Arejn przezywali ją zmorą, duchem, demonem, ale pewnego dnia szaman z jednej watahy nazwał ją Czarną Wdową i tak już zostało. Zaczęły krążyć o niej różne plotki iż to zmora z innego świata, zabłąkana dusza, nieszczęśliwy duch pewnej wadery. Różne historyjki o tym iż na przykład przybyła tu aby rozkochać w sobie basiory, nastawić ich przeciwko watasze, a później zabić. Była nią też straszone małe szczenięta i powstawało na jej temat wiele przeróżnych historii i tych strasznych i tych smutnych.
Upomnienia/Pochwały0/0
Rodzina: Z tego co wywnioskowała z wizji i przebłysków ma brata jednak nie wie czy żyje i co stało się z jej rodzicami.
Smok: Aceiro
Właściciel: 123wilczka (doggi i howrse)
Inne zdjęcia: Klik / Jako demon

***


"Znajdź rytm własnego życia, a orkiestra zacznie grać."

Yumi

Wiek: 4 lata.
Płeć: Wadera
Stanowisko: Szaman
Cechy charakteru: Jest trochę nieśmiała, czasami wyniosła i majestatyczna, ale dodaje jej to tylko kokieterii. Unika kontaktu ze światem, z tłumem, jest trochę dzika. Ma arystokratyczne maniery i nie lubi ludowych rozrywek, zabaw, jarmarków. Robi wszystko, aby nie ujawnić swej woli.
Co dziwne, nadmierna pobudliwość przejawia się pozornym chłodem. Aby nie pokazać po sobie, że dana sytuacja wstrząsa nią lub ją wzrusza, wyhamowuje reakcje do tego stopnia, że może się wydawać nieczuła i obojętna. Uwielbia się uczyć. Ma doskonałą pamięć.
Posiada dar przewidywania wielkich etapów w swym życiu. Nie wygłasza moralizatorskich mów, nie robi wyrzutów, jej zachowanie cechuje godność, wierność, poszanowanie przyjętych zobowiązań. Uważa, że wszelkie próby narzucenia komuś swego punktu widzenia albo swej osoby, są chamstwem.
Ciężko przeżywa zdradę lub porzucenie, gdyż jest wrażliwa na porażki, zwłaszcza uczuciowe. Jest pełna rezerwy, co nie wyklucza porywów zmysłowych, gdy znajdzie swoją „drugą połówkę”. Jeżeli ma przy sobie odpowiedniego partnera, to jest na co dzień radosna i pełna wdzięku. Potrzebuje oparcia, by w pełni rozkwitnąć. Trzeba wiele taktu i zarazem stanowczości, aby dobrze ją zrozumieć. Gdy się do kogoś przywiązuje, to na długo, albo nawet na zawsze. Dlatego wykazuje wiele ostrożności i rezerwy przy wyborze.
 Potrafi przezwyciężyć największe życiowe trudności. Trzeba dobrze ją poznać, by nie zranić, czy nie dotknąć. Nie lubi wyjaśniać zawiłości swego charakteru, pragnie by książę z bajki zrozumiał ją w pół słowa...
Partner: Brak
Żywioł: Zwierzęta, Roślinność
Moce:
*Przemiana w dowolne zwierze bądź roślinę
*Blokowanie swoich myśli
*Widzi w ciemnościach.
*Przewiduje przyszłość
*Szybka regeneracja
*Widzi przez inne zwierzęta (np: kilka kilometrów od niej leci orzeł, a ona potrafi widzieć to co on)
Medalion: Roaf
Historia: Kiedyś na świat przyszła mała wadera... Tak, niestety tylko tyle zapamiętała biedna Yumi. Jej życie zawiera czarną plamę- zapomnienie. Mówi tylko to co sama wie. Kiedy miała niecały rok została przyjęta do pewnej watahy, a raczej klanu... Pod swoje skrzydła przyjął ją szaman. Wyszkolił ją, bowiem stary basior stał już u bram śmierci. Kiedy osiągnęła 3,5 roku skończyła się jej nauka. Nadszedł dzień, kiedy jej opiekun miał przekazać jej swoje stanowisko. Jednak nagle niebo spowił mrok. Obudziła się w nieznanym jej miejscu. Jednak najgorsze dla niej było to, że wiedziała iż to się wydarzy. Jednak stare nauki i zasady zabraniały jej o tym mówić. Musiała się jednak podnieść. Potem trafiła tutaj.
Upomnienia/Pochwały0/0
Rodzina: Brak
Smok: ---
Właściciel: Bere Bere

***



 ,,Kiedy nie ma dla kogo żyć, życie nie ma sensu."

 Junnia 
(czyt. Dżunia), możesz mówić jej Jun.

Wiek: Niedawno zaczęła 2 rok życia.
Płeć: Wadera.
Stanowisko: Goniący.
Cechy Charakteru: Junnia jest bardzo radosna i miła. Nie potrefi krzywdzić innych wilków i psów. Dlaczego wilków i psów? Otóż Jun jest mieszanką wilka i psa. Nie wie jak to się stało ale tak jest. Jej matka była wilczycą, a ojciec mieszańcem Wilka i Psa. Pomimo, że Junnia jest miła może skrzywdzić tego, kto skrzywdził ją lub jej przyjaciół. Lecz i tak rzadko się to zdarza. Uwielbia gonić za zwierzyną lub za jakimiś patykami. Jest bardzo szybka i zwinna. Pamięć ma dobrą. Jun jest wręcz nadopiekuńcza. Gdy widzi, że ktoś cierpi od razu stara się pomóc. Ma wielką determinację. Energiczna, nawet bardzo i posłuszna. Cierpliwa raczej nie jest. Może jeść mięso, jak i owoce. Za warzywami nie przepada ale też może zjeść. Wybredna? Nie ona! Dla niej nie liczy się wygląd, tylko to co jest 'w środku'. Nigdy nie krzyczy. Potrafi zachować spokój w najgorszym razie. Junnia posiada wielką inteligencję. Nie potrafi odmawiać, lecz czasami musi.Ma wyostrzone zmysły. Jest bardzo wrażliwa.
Cóż... Więcej się dowiesz od niej samej. Nie ma co się rozpisywać. Z wielką łatwością wybacza. Chętnie zawiera nowe przyjaźnie.
Partner: Szuka.
Żywioł: Szybkość, Miłość.
Moce:
* Zmiana wyglądu.
* Bardzo szybkie bieganie.
* Umiejętność pocieszania innych.
* Inne moce związane z żywiołami.
Medalion: Szelki na jej grzbiecie i szyi.
Głos: Zawsze ma inny w zależności od nastroju: miły, poważny, radosny, groźny itp.
Historia: Pewnego dnia urodziła się wilczyco-sunia. Jej matka była wilkiem, a ojciec wilkiem pomieszanym z psem. Niestety nie dane było jej życie z matką, która umarła przy porodzie. Ojciec nie chciał się opiekować młodą waderą przez, którą nie żyje jego ukochana partnerka. Odszedł zostawiając młodą Jun na pastwę losu. Kiedy Junnia nauczyła się chodzić i umiała patrzeć, zobaczyła królika. Szybko się podniosła i pognała za króliczkiem. Jednak nie chciała go zabijać. Chciała się tylko pobawić. Jednak królik o tym nie wiedział i uciekł do swojego domku. Wadera wróciła na miejsce gdzie pozostawił ją ojciec z nadzieją, że wróci. Miały dni i miesiące ale nie wracał. Junnia miała juz rok. Wcześniej nauczyła się polować. Tak podróżowała przez świat ucząc się magii. Gdy skończyła 2 lata zobaczyła nad sobą lecącego smoka a na nim jakiegoś wilka. Pobiegła za nimi. Z wielką łatwością biegła pod nimi. W końcu wylądowali i zobaczyła szarego - jeśli nie czarnego - basiora i smoka o niemałych wielkościach. Jak się okazało smok nazywał się Libre, a wilk Aro. Mieli watahę i pozwolili jej dołączyć. Była bardzo zadowolona, że nie musi być już sama.
Upomnienia/Pochwały0/0
Rodzina: Może ojciec jeszcze żyje?
Smok: Nie ma. Trochę się ich boi.
Właściciel: Junnia123
Inne zdjęcia: Zmiana postaci / Zmiana postaci 2 /

***

SZCZENIAKI

***


"Leczenie jest przywracaniem do równowagi zaburzonych żywiołów... w żywym wilczym ciele."

Esma

Wiek: Szczeniak
Płeć: Wadera
Stanowisko: Otóż będzie... Lekarzem!
Cechy Charakteru: Na ogół to niespokojna dusza, mały narwaniec emocjonalny o szybkich reakcjach. Jest ruchliwa, nie może usiedzieć w miejscu. Wydaje jej się, że ma coś do przekazania światu. Stąd podobieństwo do gołębia pocztowego. 
Jest obywatelką swojego wewnętrznego świata. Wszystko bardzo przeżywa. Przechodzi szybko od szalonego podniecenia do głębokiej depresji. Bez przerwy trzeba się nią zajmować, inaczej to ona się kimś zajmie... a to dużo gorsze! Właściwie jest introwertyczką, zapatrzoną w swój wewnętrzny światek. Sprawia wrażenie bardzo pewnej siebie, ale często są to pozory. 
Trzeba dużego wysiłku, by ją uspokoić, gdy się zdenerwuje. I niepodważalnych argumentów, bo byle co do niej nie przemawia. Reaguje przesadnie, pod wpływem nagłych impulsów. Może być „oszałamiająco aktywna”, ale może też blefować, dla zamaskowania pragnienia ucieczki. Powinno się ją kontrolować, ale tak, by nie odniosła wrażenia, że się ją szpieguje. 
Natura obdarzyła ją zadziwiającą intuicją, niepokojącą ruchliwością i znaczną siłą uwodzicielską. Jest nieuchwytna jak iluzja... Bywa nieco przesądna. Mimo, że ma umysł syntetyczny, to w życiu kieruje się najczęściej intuicją. Pod wpływem emocji lub depresji ulega słabostkom, czego później żałuje. Wszystko ogarnia, wszystko rozumie, ale często potyka się o jakiś drobiazg, którego nie lubi i który odrzuca.
Ma średnio dobrą pamięć, ale jest zachłannie ciekawa. Sama bywa nieostrożna na co dzień, za to innych będzie do znudzenia przestrzegać i chronić. Posiada zmysł moralny, ale nieraz głoszone zasady nie znajdują potwierdzenia w działaniu. 
Partner: Młodzieńcza miłość? Z tą waderą?
Żywioł: Odkrywa
Moce:
~Zmienia wygląd postaci.
Medalion: KLIK
Głos: Dziewczęcy, lekko wysoki
Historia: Wiele wieków temu narodziły się dwa szczeniaki. Nie wiadome było co stało się z ich matką. Wychowała ich wiedźma. Jej brat- Peeta, odkrył przypadkiem swój żywioł i przeniósł ich w teraźniejsze czasy. Wałęsali się byle gdzie, wtedy jej brat znalazł tę Wspólnotę. najpierw dołączył on, jednak po czasie i ona się zdecydowała.
Upomnienia/Pochwały0/0
Rodzina: Brat- Peeta
Smok: ---
Właściciel: Maja666666

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

^